Rubbish weather

Innit.

1 to 20 of 58 messages
20/03/2013 at 10:16
When is spring going to come for goodness sake? Did a freezing 5 miles round the woods yesterday afternoon. There were a few brave little crocuses out. This morning they were covered in snow. It's nearly Easter for god's sake. I've had enough now.
20/03/2013 at 10:59

Me too - great for running IMO but crap the rest of the time

cougie    pirate
20/03/2013 at 11:00
It'll be sods law it will be scorching hot for the London Marathon.
WiB
20/03/2013 at 11:04

and people will complain about that too.

WiB
cougie    pirate
20/03/2013 at 11:07
Damn right !
20/03/2013 at 11:08

Yes it will Cougie and yes they will WiB, sure as eggs is eggs...

Which reminds me, it's nearly Easter. Mmm, chocolate Lindt bunny :-P

20/03/2013 at 11:12

I could do with it being dry and between 10 and 12 degrees. Just to see the sun on the odd run would be nice.

20/03/2013 at 11:15
WiB wrote (see)

and people will complain about that too.

We've all been pre-emptively complaining about it already on the P&D thread. 

WiB
20/03/2013 at 11:16
literatin wrote (see)
WiB wrote (see)

and people will complain about that too.

We've all been pre-emptively complaining about it already on the P&D thread. 

At least you are organised. Nothing worse than having to think of an excuse on the fly post race and coming up with something weak like the weather... oh

WiB
20/03/2013 at 11:21

I ran FLM 2007 - one of the hottest ever that had come after a very cold winter.

Now even as an atheist I have to say it felt like the Gods were taking the p*ss that year!

 

 

20/03/2013 at 11:21

If it's still cold after Easter Sunday I'm doing my VLM taper training indoors dressed like the Michelin man, for acclimatisation.  Otherwise it's gonna be 2007 all over again.  (Minus the bleeding nipple.  I'm not that stupid!)

20/03/2013 at 11:22

x-post - exactly!

cougie    pirate
20/03/2013 at 11:36
One year I had the brilliant plan to do all my long runs after work - so I didnt see the sun at all. And then I struggled in the heat...... Funny that eh ?

Good plan Phil - I think I'll do the same.
20/03/2013 at 11:36
I'm doing a few trail races this "spring". Perhaps I should start training for running in wellies.

Interestingly the iPad autocorrects that to willies.
20/03/2013 at 11:40

i want it to warm up so i can wear my new shorts i got in the sales, at least my long sleeved tops got their wear

i am cottaging in lake district week - omg  - could be the most miserable easter weather yet lol , i usually camp  - i wasn't so stupid to book that this year  - my kids might have killed me 

20/03/2013 at 11:40
chloella wrote (see)
I'm doing a few trail races this "spring". Perhaps I should start training for running in wellies.

Interestingly the iPad autocorrects that to willies.

You must have brought the "Porn 3" version. Didn't the black PVC case and optional handcuffs give it away? 

20/03/2013 at 11:42
XcurlytwigX wrote (see)

i want it to warm up so i can wear my new shorts i got in the sales, at least my long sleeved tops got their wear

i am cottaging in lake district week - omg  - could be the most miserable easter weather yet lol , i usually camp  - i wasn't so stupid to book that this year  - my kids might have killed me 

 

Cottaging? Definitely not the weather for that sort of thing!

WiB
20/03/2013 at 11:46
Screamapillar wrote (see)
XcurlytwigX wrote (see)

i want it to warm up so i can wear my new shorts i got in the sales, at least my long sleeved tops got their wear

i am cottaging in lake district week - omg  - could be the most miserable easter weather yet lol , i usually camp  - i wasn't so stupid to book that this year  - my kids might have killed me 

 

Cottaging? Definitely not the weather for that sort of thing!

Should be fine... it's an indoor sport! http://www.urbandictionary.com/define.php?term=cottaging

WiB
20/03/2013 at 11:49

 

Cottaging? Definitely not the weather for that sort of thing!

warmer that the traditional easter family  camp out, one year the cutlery froze to the table  but the last 2 years easter has been hot , tbh , i am stingy , its cheaper to visit the lakes this time of year than summer lol 

20/03/2013 at 18:25

Cold? I've spent the last 2 days in shorts and t-shirts, even when not running! I'm sure it must have been a glorious 11 degrees today. Spring is in the air as I've been pointing out to people in coats and scarves who give me scathing looks when I stroll past wearing sunglasses.

1 to 20 of 58 messages
Previously bookmarked threads are now visible in "Followed Threads". You can also manage notifications on these threads from the "Forum Settings" section of your profile settings page to prevent being sent an email when a reply is made.
Forum Jump  

RW Forums